Håret:)

Du börjar att bli långhårig, sa min man någon dag till mig...visst...kul, tänkte jag;)
Ja, men det är väl som med allt, vad jämför man med??
Jag som tänker på mitt långa blonda hår som jag haft...nja...då är det inte så speciellt långt;)
Men om man tänker på att inte ha nåt alls på skallen...då kan det kanske ses som långt;)
Optimist som min man är så var det det sistnämnda han tänkte på gissar jag...
Jag har accepterat att det är som det är med detta, men jag måste ändå få säga att jag känner mig inte kvinnlig eller fin eller så...så mkt "hänger det på håret" ändå för mig...
Sen att vissa väljer att raka sig...det har jag fått som en argument några gånger, ja, jag vet att det är så...men i mitt fall är det så att jag skulle aldrig gjort det!
Tog en bild på skallen, man kan se lite skillnad från tidigare, det har faktiskt börjat att växa lite här och där...håret börjar att komma tillbaka på de ställerna också där jag tappade håret för en tid sen då det hade börjat att växa första gången...och håret är mörkare än mitt hår som jag hade...än så länge är det fjunigt, som bebishår...men det är ju nåt i alla fall att ha på huvudet:)
Man får vara glad för det man får...
Ha det bäst!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0