Ångest och oro inför imorgon och för livet i stort...

Jag är jätte orolig inför imorgon, kan inte släppa detta...

Inte blev det bättre igår efter att jag fick kontakt med en kompis från barndom/ungdom på Facebook...
I och för sig var det riktigt trevligt naturligtvis att komma i kontakt med henne i Finland, för det var länge sen vi sågs, det var när jag fyllde 40, år 2005,...
Hon frågade hur det var med mig och jag berättade om min sjukdom, vilken hon inte hade nån aning om...
Hon hade lite dåliga erfarenheter om just denna lömska sjukdom, kände 2 st som hade haft det...
Jag frågade i hopp om att de mår bra idag, om de mår bra, svaret var inte så skönt att höra...
De är borta båda två idag...cancern hade spridit sig i hjärnan och skelettet...
Och jag som ska på Magnetkameraröntgen för hjärnan imorgon kl 13.15!!!!!!!!!!!!!
Ångest och oro...mina kompisar;)
De kommer jag att ha med mig på resan, så länge jag lever tror jag...
Jag bara kände att jag måste skriva ner detta också, sov så dåligt och mår inte så bra just idag...har en sten på bröstet så att säga, tungt att andas och svårt att slappna av...
Men det är ju bara en grej som ska göras, detta imorgon, sen får jag väl lugnande besked ang den biten:)
Kärlek till allihopa!
Kramar från Maarit

Kommentarer
Postat av: Ninni

FOKUS!

Ge inte efter nu, viljestyrka, det kommer gå bra!!!!!!

2009-11-10 @ 14:32:32
URL: http://marklanda.blogg.se/
Postat av: Maarit

Ja, just det...hur kunde jag glömma det...

FOKUS!!

Tack Ninni!

Kramar<3

2009-11-10 @ 14:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0