Hos lymfterapeuten i torsdags:) det går framåt:)

Kom på då jag nyss hade skrivit om helgen, att jag har ju något positivt att berätta också...
Jag var hos lymfterapeuten i torsdags.
Går där nu en gång i veckan för att försöka att bli av med denna lymfvätska som fortfarande kommer och går.
Det har hänt en hel del där sen jag började gå på de behandlingarna, vätskan har minskat.
Så det går framåt med den biten! Positivt!!!
Det är stor skillnad från nu till den första gången som jag gick dit. Ska bli spännande att se då vi mäter nästa gång hur mycket det har lagt sig. Men jag ser ju det själv att det  har minskat mycket, nu ligger inte ärren efter operationen i en svacka som de gjorde innan, jag kunde inte ens rengöra de tidigare pga att jag inte kom åt de.
Men nu så börjar de "komma upp till ytan", så snart ser det riktigt bra ut:)
Så det ger ju resultat med denna behandling! KUL!
Och så är det ju lite skönt också, som jag sa tidigare någon gång, så är det ju lite som att få massage:)
Och det är ju ingen som mår dåligt av det:)
Eller möjligen om man är känslig för beröring på huden, men inte annars, tror jag:)
Vilket steg är man på??
På väg upp eller ner?
Vad finns bakom kullen?
Ta hand om er!
Tänk positivt!
Försök att hitta nåt att glädjas åt varje dag!
Kramar från Maarit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0