Oron som inte vill släppa...

Jag är en orolig själ...har alltid varit och kommer tyvärr alltid säkert att vara...
Är en "hönsmamma", vill veta var barnen är, vad de gör och  med vem, att de kommit fram dit de skulle etc...
Nu det senaste 7-8 månaderna har jag fått en annan oro i mitt liv också, oron som jag inte trodde jag skulle behöva att ha "än" i alla fall...
Oro över livet, döden...de stora frågorna...
Jag har vacklat fram och tillbaka, hopp och förtvivlan, glädje och sorg, över allt och inget...
Vad vill jag göra med mitt liv??? Vad vill jag bli då jag blir stor;)???
Är det så här det är? Finns det nåt mer för  mig??
Jag har en önskelista: (egolistan)
<3Att jag blir FRISK!
<3Friska/glada barn, man och mina föräldrar/svärföräldrar och alla jag känner
<3Galoppera med min älskade häst på en lång strand nån gång i livet
<3Åka till Island och se hur mina favoritdjur lever där, samt rida en långtur där
<3Solresa med familjen
<3Sen naturligtvis: fred på jorden och vaccin/behandling för alla sjukdomar och för alla
Denna ska jag skicka till tomten så får vi se vad som händer;)
-Jag har varit lite orolig över att jag inte har hört nåt från hjärnröntgen...
-Jag är orolig över att då behandlingarna snart är slut, vad har jag för garantier att jag inte har nån cancer i    kroppen...det har jag inga...
-Jag skulle vilja att det fanns en kontroll efter avslutade behandlingar, röntgen??
-Jag har ont i halsen och örat, till och från, har haft detta redan innan jag fick min cancerdiagnos, är orolig över  att det kanske är cancer i körtlarna i halsen??
-Jag känner en knöl i bröstet, alltså känner en känsla av knöl...ibland i den högra opererade och ibland i den  vänstra, vågar fasen inte ens ta i mina bröst för att kolla om det faktiskt är nåt på riktigt, är livrädd!!
Oro, oro, oro...min följeslagare nu och för alltid??
Ha det bäst och ta hand om er!
Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Lotta Adolfsson

Lilla Maarit, tycker så synd om dej. Kan inte förställa mej hur det känns all denna oro =(. Tänker på dej ofta. Skulle vi inte kunna ta och fika nån dag =). Skulle vara väldigt trevligt. Ha det så bra. Kram Lotta

2009-11-29 @ 19:31:07
Postat av: Maarit

Hej snälla Lotta!

Ja, tar gärna fika med dig!

SMS : ar dig.

Hörs!

Kramar

2009-11-30 @ 22:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0