Backar bandet till Mars 2009...

Nu är det ju oktober då jag skriver detta, men jag tänker backa lite i tiden, till mars 2009 till att börja med...
Hemkommen från Stockholmsresan;
Det var skönt att komma hem till barnen, man saknar de alltid då man inte har de nära, men man märker ännu mer tydligt HUR MYCKET man saknar och älskar de då man är borta från de en stund<3
Ja, sen var det där med min lilla klump som inte vill försvinna, vad är detta????
Allt skulle väl bli som vanligt nu då vi kom hem, eller?? Inga klumpar nånstans eller så...
Men icke ville denna obehagliga grej försvinna, och inte blev det bättre att man lite smått började ändå bli lite orolig över vad det kan vara för nåt...
Känner efter på den flera gånger om dagen, nu denna gång kanske har den försvunnit, nej då, icke, men kanske nästa gång...
Ligger tom på nätterna och känner efter, den är kvar...
Pratar med en väninna om detta, hon säger att hon känner flera som har haft klumpar i brösten som har bara varit vätskefyllda körtlar eller något annat helt ofarligt, det är vanligt och det är säkert nåt sånt du också har fått...
Ja, det är precis vad det är, det bestämmer jag!
Och det behöver man ju inte gå och kolla heller på sjukhus...eller hur??
Efter några dagar så kryper obehag och oro ändå inpå ännu mer...kanske bäst att kolla det ändå och få det bekräftat att det inte är nåt farligt eller så??
Ringer till distriksläkarmottagning och får tid snabbt dit då jag säger att jag känner en tydlig klump i bröstet och att bröstet ser lite annorlunda ut än den brukar...
Fortsättning följer...
Ta hand om er!
Kramar från Maarit
Fin midsommarafton 2009<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0