Inför återbyggandet, efter förfallet;)

Kom tänka på...
I måndags efter besöket hos frissan så var jag på Stadium och skulle kolla på vinterkläder till sonen, 12 år, de brukar ha vinterkläder i den stilen som han har gillat, snowboard stilen, och det fanns ju lite att välja på, men det bästa är nog att han är med och väljer själv, tänkte jag, så jag köper inget idag...
En sak som påverkade detta beslut lite var ju att ögat flöt in i dam avdelningen och där såg jag något intressant...
På ett bord väl synligt!!! (BRA), ligger det träningskläder från Champion med fast broderade RosaBand!!
Dessa måste jag bara ha inför återbyggandet, efter förfallet av kroppen, alltså sen då jag kan återigen börja träna efter att jag är  klar med mina behandlingar...så jag köpte toppen(finns också i svart/vitt), byxorna och väskan...
Så det blev inga vinterkläder till sonen, sen fick jag iofs lite ångerst och dåligt samvete på hemresan...MEN det är inte vinter ännu:)...Och jag fick sååå fina träningskläder till mig...det kan väl inte vara helt fel...
Ta hand om er!
Kramar från Maarit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0