Håret och ögonfransar/bryn:)

Så här har det hunnit att bli med håret och ögonfransarna/brynen:)
De kommer tillbaka, hoppas att jag nu får behålla de för alltid:)
Var faktiskt och klippte mig på min födelsedag 10/2, så nu har jag en frisyr;) samt att vi ljusfärgade det lite, än så länge är det för tidigt att blondera, så det fick bli några nyanser ljusfärgning istället. Trivs ok med detta nya, saknar dock mitt hår, skulle jag säga nåt annat så skulle jag ljuga...bilderna tog jag samma dag då detta gjordes, alltså 10/2:)
Ha det bäst!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad fin du är i håret Marit, super snyggt =)



Kramar från Lisa & Neo

2010-02-19 @ 12:10:18
URL: http://lisajosefsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hello Lisa och Neo!

Tack snälla för din snälla kommentar...

Nu har jag ju lite hår i alla fall;)

Ha det bäst!

Kramar från mig

2010-03-09 @ 10:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0