Min födelsedag 10/2-10:)

Ja mår jag leva...ut i 100 år!!!!!!!!!
Idag fyller jag år...20+5+10+5+5=?
Min födelsedag, min man var vaken tidigt för han skulle till jobbet, så han väckte barnen TIDIGT...
Jag som inte är morgon människa egentligen...men idag var jag faktiskt vaken redan då min man gick ner och skulle väcka barnen...
Efter en stund och tisslande och tassande i trappan så kom min fina familj och grattade mig, jag fick min sång, nu var det nog bara Roger som sjöng, men det var fint:)
Princesstårta och kaffe på sängen och presenter:)
Synd att man fyller år bara en gång per år;)
Jag kände mig som en prinsessa med den uppvaktningen som jag fick:)
Fick ett fint halsband av min fina dotter, med texten sisters;)
En jätte fin tunika från O M av min kära man:)
Tack min fina och snälla familj, älskar er!!
Ha det bäst!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0