Vinnare:) jag lever ju :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Vi är två sjuksköterskestudenter, Malin och Frida, som studerar termin 5 på Mälardalens högskola.



Vi har nu kommit så långt i utbildningen att vi ska göra en C-uppsats. Vi har valt att inrikta oss mot kvinnor som har drabbats av bröstcancer och deras upplevelse av sjukdomen. För att kunna genomföra denna uppsats har vi valt att läsa bloggar som skrivs av kvinnor med bröstcancer.



Vi undrar därför om du samtycker till att vi använder DIN blogg som en del i arbetet.

Samtycker du så kommer all information från din blogg att vara anonym, så länge du själv inte tycker att det är okej att vi använder ditt namn.



Vi vill gärna ha ett godkännande eller icke godkännande från dig innan vi börjar arbetet.

Har du några funderingar så var inte rädd att höra av dig med dem.



Med vänliga hälsningar



Malin Larsson

[email protected]



Frida Gunnar

[email protected]

2010-11-07 @ 19:26:29
Postat av: kerstin

hej fin blogg

Jag fick mitt besked Dec 08 mitt första

cellg op rehab sedan på återbesöket hitta de en liten knöl i mitt andra

op tabletter i 5 år sjukskrivning men nu så nya bröst jobbar heltid Bloggar jag med kram lycka till

2011-09-08 @ 07:46:12
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0